Mocht de bestelling niet naar wens zijn mag je deze naar ons retour sturen conform de procedure die terug te vinden is op de achterzijde van de factuur.
Hier staat duidelijk op uitgelegd hoe het ruilen en/of retourneren in zijn werking gaat.
Kun je de procedure op een of andere manier toch niet terug vinden in de zending?
Contact ons dan zodat wij deze alsnog kunnen toesturen.
Ruiling fast service (Nieuw):
1. Bij een ruiling kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
2. Selecteer bij de verzendwijze " Ruiling nieuwe bestelling"
(Hierdoor worden er geen nieuwe verzendkosten in rekening gebracht)
3. Wij maken gelijk een nieuwe zending aan en sturen die naar je toe.
4. De retourzending betalen wij volledig terug bij ontvangst.
Op deze manier heb jij dus super snel de juiste bestelling in huis!
Standaard ruiling:
Dan verwerken wij de ruiling bij ontvangst van de retourzending.
Mocht je nog vragen hebben omtrent de ruiling en of retournering mag je ons ten alle tijden contacten Per e-mail, telefoon of via onze contactpagina.
(Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt)
Bij een ruiling betalen wij de nieuwe verzendkosten. (Kosten retourzending zijn voor eigen rekening, contact ons om voordeliger te retourneren)
Volledige retourzending:
Wanneer de volledige bestelling retour wordt gestuurd betalen wij de gehele bestelling incl. betaalde verzendkosten direct aan je terug. (LET OP: Kosten voor de retourzending naar ons zijn ten alle tijden voor eigen rekening, contact ons om voordeliger te retourneren)
Bestel je meerdere sneakers waarvan niet alles volledig retour wordt gezonden zijn wij niet verplicht de verzendkosten terug te betalen. (Kosten retourzending zijn voor eigen rekening, contact ons om voordeliger te retourneren)
Meld de retourzending aan via onze contactpagina inclusief je ordernummer zodat wij weten dat de retourzending er aan komt.
Bij elke bestelling zit een retour brief bijgevoegd om bestelde artikelen te ruilen of te retourneren.
Retourzendingen zonder ingevuld formulier worden niet in behandeling genomen!
Ruilen en/of retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Let op, de artikelen die je wil retourneren dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen;
1. Het artikel dient compleet te zijn, onbeschadigd en niet gedragen.
2. Het artikel dient in de originele verpakking verpakt te zijn.
3. De retourzending komt in de originele verzenddoos.
(Artikelen/schoenendozen ingewikkeld in een ander materiaal nemen wij niet in behandeling)
De standaard verzend/retourkosten bedragen €4,99 indien je de retourzending via ons laat verlopen. (Voor duitse en belgische klanten bedragen de retourkosten via ons €8,99)
Bij elke track&trace e-mail zit een retourlink bijgevoegd voor het retour zenden van je bestelling.
Als je de retourlink niet kunt vinden kun je ons het beste mailen over de ruiling en of retournering.
Wij zijn een servicezaak en bieden los van de verzendkosten wel de beste service.
Mocht er dus iets zijn met je bestelling zorgen wij ten alle tijden zeer spoedig voor een passende oplossing.
Onze winkel kun je altijd telefonisch bereiken zodat je iemand persoonlijk kunt spreken over een ruiling of retournering.
Wij hanteren de procedure zoals de consumentenbond deze heeft opgelegd. Gratis verzend- en retour procedures kunnen wij vervelend genoeg niet permitteren aangezien wij een kleine speler in de markt zijn. Daarnaast bieden wij de persoonlijke service die grote webshop bedrijven niet bieden.